top of page

Retourbeleid

Producten gemaakt op bestelling

Zodra jij een 'gemaakt op bestelling'-product besteld, wordt hij speciaal voor jou gemaakt in de door jou geselecteerde opties. Mocht je het product retourneren, dan wordt doorverkopen voor ons erg moeilijk (de volgende klant heeft namelijk geen keuze meer voor bijv. een andere maat). Toch begrijpen wij dat soms een retour noodzakelijk kan zijn, daarom hebben wij een beleid opgesteld om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Als u een op bestelling gemaakt product wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Wij zullen dan samen met u bespreken wat de reden is van de retour en of er eventueel een andere oplossing mogelijk is. Als het product inderdaad geretourneerd moet worden, dan zullen wij u instructies geven over hoe u dit kunt doen.

Houd er rekening mee dat wij een ‘terugneem vergoeding’ in rekening brengen. Dit is om de kosten te dekken die we hebben gemaakt om het product te maken en klaar te maken voor verzending. De hoogte van deze vergoeding zal afhankelijk zijn van het product en de omstandigheden van de retour.

Wij streven ernaar om uw retour zo snel mogelijk af te handelen en u op de hoogte te houden van de status. Als u nog vragen heeft over ons retourbeleid voor op bestelling gemaakte producten, neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder.

Kant-en-klaar producten

Als u een kant-en-klaar product wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Let erop dat het product nog in dezelfde staat is zoals ontvangen. Je betaalt zelf de retourkosten. Daarnaast wordt bij een retour alleen de prijs van de producten (niet de verzendkosten) terugbetaald. Terugbetaling gebeurt binnen 7 dagen na ontvangst. 

​

bottom of page